Conversie Optimalisatie - RITHO Marketing & Communicatie

Online Marketing

Conversie optimalisatie

De weg naar de conversie optimaliseren

Websitebezoekers omtoveren in betalende klanten, dat willen we natuurlijk allemaal. Maar hoe doe je dat? Conversie optimalisatie houdt in dat je probeert het maximale uit je bezoeker te halen. Het liefst wil je natuurlijk dat iedereen die je website bezoekt een aankoop doet, het contactformulier invult of de belknop aanklikt. Je bezoeker moet dus een bepaalde actie uitvoeren die jouw bedrijf iets kan opleveren. Welke actie dat is verschilt per organisatie. 

Conversie optimalisatie bij RITHO

Een website bouwen wij altijd op vanuit een bepaalde gedachte. Maar af is ‘tie nooit. Wij bekijken hoe bezoekers zich op je website gedragen en of er misschien nog verbeteringen te maken zijn. Denk aan het aanpassen van bepaalde kleuren, toevoegen van foto’s of knoppen die op een andere plek beter opvallen. Dit soort aanpassingen moeten ervoor zorgen dat je conversieratio stijgt. Je krijgt dus meer contactaanvragen of bestellingen binnen met hetzelfde aantal bezoekers als voorheen. Op die manier betaalt jouw investering zich vanzelf dubbel en dwars terug.

1

Conversies bepalen

Welke acties van websitebezoekers leveren jouw organisatie wat op?

2

Meetbaar maken

We zorgen ervoor dat we alle waardevolle conversies kunnen meten via Google Analytics.

3

Optimaliseren

Hoe kunnen we jouw conversieratio verbeteren? We blijven continu optimaliseren.

4

Rapportage

Via rapportages krijg je inzicht in het aantal conversies en hoe die tot stand zijn gekomen.

BENIEUWD NAAR ONZE WERKWIJZE?

Neem contact met ons op

Ga met ons in de zee

Zit je verlegen om advies, heb je een vraag naar aanleiding van onze (geleverde) diensten of wil je een offerte aanvragen? Bel ons gerust. Wij staan voor je klaar.

Start vandaag
reCAPTCHA
William Lindhout
Webdeveloper, william@ritho.nl

Wij werken samen met