Professional op locatie - RITHO Marketing & Communicatie

Advies & Strategie

Professional op locatie

Professional op locatie

De complete marketing-afdeling voor jouw onderneming

Hoeveel MKB-bedrijven hebben zelf de professionele kwaliteiten in huis om alle on- en offline marketing intern te regelen? Door het ontbreken van de juiste vakkennis, een gericht plan en voldoende tijd schiet doelgerichte marketing er vaak bij in. Iemand doet het er een beetje bij tussen de andere werkzaamheden door. Terwijl je met een professional op locatie geen extra personeel op de payroll hoeft te hebben, er geen extra kosten zijn voor specifieke hard- en software en het mogelijk wordt om vanaf afstand te werken. Alleen maar effectieve voordelen!

Geen extra personeel op de payroll
Het op interim- of projectbasis inhuren van de communicatie- en marketingspecialisten van RITHO Marketing & Communicatie heeft als grootste voordeel dat je geen extra personeel op de payroll hebt staan. Aansluitend op de actuele behoefte is er direct een ervaren online marketeer, tekstschrijver, grafisch vormgever, webdeveloper of communicatie-adviseur beschikbaar. Stuk voor stuk vakspecialisten waar je als gemiddelde MKB-er niet constant voldoende werk voor hebt. Maar als je ze nodig hebt is het wel verdraaid handig dat ze direct beschikbaar zijn. ‘Outsourcing op maat’ via RITHO biedt ook voor jouw organisatie een pasklare en kostenefficiënte oplossing.

Geen kosten aan specifieke hard- en software
Voor het vormgeven van professionele communicatie- en marketingactiviteiten is vaak specifieke en kostbare hard- en software nodig. Het gaat hierbij niet alleen om de hoge aanschafkosten, maar ook om peperdure licenties. Door gebruik te maken van ‘Outsourcing op maat’ via RITHO heb je met dit soort forse investeringen niks te maken, terwijl je er via onze vakspecialisten wel optimaal van profiteert.

Werken op locatie of op afstand
Binnen ons succesvolle concept ‘Outsourcing op maat’ werken onze communicatie- en marketingspecialisten zowel bij jou op locatie als vanuit ons moderne kantoor. Het is maar net wat het meest praktisch is en waar de voorkeur naar uitgaat. De concrete invulling van de samenwerking is altijd 100% maatwerk. Afgestemd op jouw communicatie- en marketingbehoefte maken wij een voorstel dat daar naadloos op aansluit. Na akkoord gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Vanaf dat moment heeft jouw organisatie feitelijk gelijk een complete afdeling communicatie & marketing ter beschikking. Ervaar zelf hoe fijn en voordelig het werken is met de collega’s van RITHO.

BENIEUWD NAAR ONZE WERKWIJZE?

Neem contact met ons op

Ga met ons in de zee

Zit je verlegen om advies, heb je een vraag naar aanleiding van onze (geleverde) diensten of wil je een offerte aanvragen? Bel ons gerust. Wij staan voor je klaar.

Start vandaag
reCAPTCHA
Harmen Verwijs
Content Marketeer, harmen@ritho.nl