Professional op locatie - RITHO Marketing & Communicatie

Advies & Strategie

Professional op locatie

De complete marketing-afdeling voor jouw onderneming

Hoeveel MKB-bedrijven hebben zelf de professionele kwaliteiten in huis om alle on- en offline marketing intern te regelen? Door het ontbreken van de juiste vakkennis, een gericht plan en voldoende tijd schiet doelgerichte marketing er vaak bij in. Iemand doet het er een beetje bij tussen de andere werkzaamheden door. Terwijl je met een professional op locatie geen extra personeel op de payroll hoeft te hebben, er geen extra kosten zijn voor specifieke hard- en software en het mogelijk wordt om vanaf afstand te werken. Alleen maar effectieve voordelen!

Geen extra personeel op de payroll

Het op interim- of projectbasis inhuren van de communicatie- en marketingspecialisten van RITHO Marketing & Communicatie heeft als grootste voordeel dat je geen extra personeel op de payroll hebt staan. Aansluitend op de actuele behoefte is er direct een ervaren online marketeer, tekstschrijver, grafisch vormgever, webdeveloper of communicatie-adviseur beschikbaar. Stuk voor stuk vakspecialisten waar je als gemiddelde MKB-er niet constant voldoende werk voor hebt. Maar als je ze nodig hebt is het wel verdraaid handig dat ze direct beschikbaar zijn. ‘Outsourcing op maat’ via RITHO biedt ook voor jouw organisatie een pasklare en kostenefficiënte oplossing.

Geen kosten aan specifieke hard- en software

Voor het vormgeven van professionele communicatie- en marketingactiviteiten is vaak specifieke en kostbare hard- en software nodig. Het gaat hierbij niet alleen om de hoge aanschafkosten, maar ook om peperdure licenties. Door gebruik te maken van ‘Outsourcing op maat’ via RITHO heb je met dit soort forse investeringen niks te maken, terwijl je er via onze vakspecialisten wel optimaal van profiteert.

Werken op locatie of op afstand

Binnen ons succesvolle concept ‘Outsourcing op maat’ werken onze communicatie- en marketingspecialisten zowel bij jou op locatie als vanuit ons moderne kantoor. Het is maar net wat het meest praktisch is en waar de voorkeur naar uitgaat. De concrete invulling van de samenwerking is altijd 100% maatwerk. Afgestemd op jouw communicatie- en marketingbehoefte maken wij een voorstel dat daar naadloos op aansluit. Na akkoord gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Vanaf dat moment heeft jouw organisatie feitelijk gelijk een complete afdeling communicatie & marketing ter beschikking. Ervaar zelf hoe fijn en voordelig het werken is met de collega’s van RITHO.

Onze klantervaring

Tiffany Fuhler, senior communicatieadviseur

We zaten bij GGZ WNB een tijdje omhoog qua communicatiecapaciteit. We hebben toen gebruikgemaakt van het aanbod van RITHO om tijdelijk iemand via hen in te huren. Echt een schot in de roos! In plaats van dagen bezig te zijn met inwerken, werd ik meteen ontzorgd. Het al dan niet tijdelijk inhuren van communicatie- en marketingspecialisten via RITHO is echt een aanrader.

BENIEUWD NAAR ONZE WERKWIJZE?

Neem contact met ons op

Ga met ons in zee

Zit je verlegen om advies, heb je een vraag naar aanleiding van onze (geleverde) diensten of wil je een offerte aanvragen? Bel ons gerust. Wij staan voor je klaar.

Start vandaag
reCAPTCHA
Harmen Verwijs
Content Marketeer, harmen@ritho.nl

Wij werken samen met

Contact

RITHO Marketing & Communicatie
Kalisbuurt 1
4698 CN Oud-Vossemeer
0166-672102
info@ritho.nl

Blijf op de hoogte

‘Het beste nieuws komt uit Oud-Vossemeer’. Waar of niet? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontdek het zelf.